Vaker in de Media met jouw onderneming
Als ondernemer wil je groeien, je merk versterken en meer klanten bereiken. Maar hoe zorg je ervoor dat de media aandacht besteedt aan jouw bedrijf en expertise? In deze workshop krijg je vijf heldere tips om vaker in de media te komen en zo de zichtbaarheid van je onderneming te vergroten.
Wat je gaat leren:
- Hoe je jouw verhaal zo vertelt dat het de aandacht van journalisten trekt
- Wanneer en waarom journalisten geïnteresseerd zijn in ondernemersverhalen
- Effectieve manieren om mediarelaties op te bouwen en te onderhouden
- Hoe je jouw zichtbaarheid vergroot in kranten, magazines, programma’s, podcasts en online nieuws-, en vakmedia
- Tips om jouw expertise te positioneren als waardevolle bron voor de media
Of je nu een startup runt of een gevestigde onderneming hebt, deze workshop biedt je alle tools om jouw bedrijf in de media te krijgen en je bereik te laten groeien.
Schrijf je nu in voor deze keynote en ontdek hoe jij als ondernemer meer media-aandacht kunt genereren en jouw bedrijf naar een hoger niveau kunt tillen!
Over de spreker
Janneke van Heugten is publiciteitsexpert, adviseur, spreker en directeur van Mediaplatform VIDM, het grootste platform in Nederland dat journalisten en experts verbindt. Tijdens haar studie Voorlichting, Publiciteit & Informatie werkt ze op de persafdeling van Amnesty International in Sydney. Na een loopbaan in de uitgeverijwereld runt ze het eerste PR-bureau voor vrouwelijke ondernemers en experts.
Samen met 30 (media)trainers ondersteunt ze experts sinds 2008 op VIDM met goede profilering in de media. Tijdens de wekelijkse interactieve VIDM Medialunches interviewt ze journalisten en (hoofd)redacteuren over hun werk. Van Heugten komt sinds 2007 regelmatig in de media over het belang van een betere representatie. In 2024 kwam haar boek Vaker in de Media bij Van Duuren Management uit.